Informations from the otherside

A világunk egy merőben új szemszögből.

Idegen struktura

2015. december 03. 15:05 - Vanhover

Ahogy egyre tisztabb asztralis emlekeim vannak ,ugy leszek egyre inkabb kepes az asztralisan megtapasztalt idegen kornyezetek digitalis reprodukciojara. Nagyjabol egy hete jartam egy idegen helyen ( hajon vagy bolygon ) amit sikerult olyan reszletesseggel vissza hoznom magammal emlekkent erre a sikra ,hogy kepes voltam olyan 70-80% os pontossaggal lemodellezni es elkesziteni ezen kepeket. Mivel a 4.Dimenzoban a teljes szinspektrum kb 72% at erzekeljuk ezert olyan szineket lattam amik szamunkra ismeretlenek de igyekeztem leginkabb vissza adni azt amire emlekeztem. A mi 3. Dimenzios környezetunkben a teljes szinspektrum kevesebb mint 0.5% at ha erezekljuk ugyhogy ez komoly nehezseget jelent akkor amikor ilyen magasabb dimenziobol hozott emlekeket probal az ember reprodukalni.  Nincs arra vonatkozoan informaciom ,hogy ez a helyszin hol lehet es abban se vagyok biztos ,hogy ez egy urhalyo e vagy esetleg egy masik bolygo epulete. Ablakok hianyaban nem tudtam sajnos beazonositani. Mindenesetre nagyon erdekes volt latni hiszen a belso struktura szinte teljes egeszeben valamilyen geometriai szisztemat kovetett. 

Szólj hozzá!
Címkék: Public

A bejegyzés trackback címe:

https://frombeyond17.blog.hu/api/trackback/id/tr888136884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása